Թեմա՝
Գրական, երաժշտական, թատերական, կինո և այլ հաղորդակցման միջոցներ
Ենթաթեմա՝
Տպագիր նյութեր
Տեսակ/ժանր՝
Ամսագիր
Թանգարան՝ Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանՆկարագրություն ՝
Ամսագրի գլխավոր խմբագիր Գ.Մ.
Բորյան, խմբ. տեղակալ`
Ստ.Մ.Կուրտիկյան:Բաց կապույտ
ու սպիտակ գույների
համադրությամբ կազմին եվ կողին
մուգ կապույտ տառեր են եվ
հորիզոնական գիծ:
Հր. Գրիգորյանն իր հոդվածում
գրում է, որ «տնաույծ այդ
գրականագետը»` Մ. Թեոլեոլյանը
« Դուր մը գրականության» երկու
մեծածավալ հատորներում
ներկայացնում է իր գործը որպես «
դասագիրք»-ի տարողություն եվ
«վերլուծական որոշ սեվեռում»
ունեցող աշխատություն /1850-:Գ
րքի հեղինակի բուն նպատակն է`«
դաշնակցական մեջ այս անգ
ամ» ձգել սփյուռքահայ
պատանեկությանը: անգամ Ե.
Չարենցը, ըստ Մ. Թ-ի« կզգա ու
կապրի իրեն խորապես
դաշնակցական մարդ»,- բոլորը
դաշնակցական գազափձարներ են
քարողում: Դաշնակցությունը իր
բազմաթիվ գործերում ամենից շատ
ու հանճարեղկերպով ծաղրել ու
մերկացրել է Ե. Չարենցը, եվ այս
գործերը Մ. Թ-ն անվանոմ է
«այլաբանական մի էջ»` Ե. Չ.
հանգուցյալ պարոնը կամ պարոն
հանգուցյալը», «Երկիր Նաիրի»»«
Մահվան տեսիլը»:
Ի եմս «հանգուցյալ
պարոնի»խորհրդանշելով ամբողջ
դաշնակցությանը, Չարենցը տալիս
էր աշնակցության հանճարեղ
դիմանկարը,-գրում է Հր.
Գրիգորյանը: Էդ. Թոփչյանի«Մեր
պոեզիայի
դրոշակակիրը»հոդվածում Ե.
Չարենցի ծննդյան 60-ամյակին
նվիրված հանդիսավոր նիստի
զեկուցման նյութն է, որտեղ նշվում
է, որ Չարենցը հետեվողականորեն
պաշտպանում էր պոեզիայի
արդիականության սկզբունքը, մեծ
գաղափարները եվ մտքերի եվ
կրքերի մարդկային վեհ
զգացմունքների արտացոլման
սկզբունքը: Ստեղծագործությունը
Չարենցի համար աշխատանք է
ուժերի գերագույն լարում,
տքնություն եվ ջանք, որովհետեվ
միայն իր ժամանակի մեջ եվ
իսկական աշխաըանքով ստեղծված
կյանքի
Էջ՝ 203Նյութը՝ կավճապատ թուղթ, տպագիրՍտեղծման/Արտադրման վայրը՝ ԵրևանՍտեղծման/Արտադրման ժամանակը՝ 1957Չափս՝ 26սմ x 17սմՏպարան՝ ՀՍՍՌ կուլտ. մին. գլխ. հրատ. տպ.ԵրևանՊահպանման վայր՝
Հայաստանի Հանրապետություն
Շիֆր՝
1266
Հիմնական հաշվառանիշ՝
ՀՖ 6084