«Սովետական գրականություն» համար 11

«Սովետական գրականություն» համար 11

Թեմա՝  Գրական, երաժշտական, թատերական, կինո և այլ հաղորդակցման միջոցներ Ենթաթեմա՝  Տպագիր նյութեր Տեսակ/ժանր՝  Ամսագիր Թանգարան՝  Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարան Նկարագրություն ՝  Ամսագրի գլխավոր խմբագիր Գ.Մ. Բորյան, խմբ. տեղակալ` Ստ.Մ.Կուրտիկյան:Բաց կապույտ ու սպիտակ գույների համադրությամբ կազմին եվ կողին մուգ կապույտ տառեր են եվ հորիզոնական գիծ: Հր. Գրիգորյանն իր հոդվածում գրում է, որ «տնաույծ այդ գրականագետը»` Մ. Թեոլեոլյանը « Դուր մը գրականության» երկու մեծածավալ հատորներում ներկայացնում է իր գործը որպես « դասագիրք»-ի տարողություն եվ «վերլուծական որոշ սեվեռում» ունեցող աշխատություն /1850-:Գ րքի հեղինակի բուն նպատակն է`« դաշնակցական մեջ այս անգ ամ» ձգել սփյուռքահայ պատանեկությանը: անգամ Ե. Չարենցը, ըստ Մ. Թ-ի« կզգա ու կապրի իրեն խորապես դաշնակցական մարդ»,- բոլորը դաշնակցական գազափձարներ են քարողում: Դաշնակցությունը իր բազմաթիվ գործերում ամենից շատ ու հանճարեղկերպով ծաղրել ու մերկացրել է Ե. Չարենցը, եվ այս գործերը Մ. Թ-ն անվանոմ է «այլաբանական մի էջ»` Ե. Չ. հանգուցյալ պարոնը կամ պարոն հանգուցյալը», «Երկիր Նաիրի»»« Մահվան տեսիլը»: Ի եմս «հանգուցյալ պարոնի»խորհրդանշելով ամբողջ դաշնակցությանը, Չարենցը տալիս էր աշնակցության հանճարեղ դիմանկարը,-գրում է Հր. Գրիգորյանը: Էդ. Թոփչյանի«Մեր պոեզիայի դրոշակակիրը»հոդվածում Ե. Չարենցի ծննդյան 60-ամյակին նվիրված հանդիսավոր նիստի զեկուցման նյութն է, որտեղ նշվում է, որ Չարենցը հետեվողականորեն պաշտպանում էր պոեզիայի արդիականության սկզբունքը, մեծ գաղափարները եվ մտքերի եվ կրքերի մարդկային վեհ զգացմունքների արտացոլման սկզբունքը: Ստեղծագործությունը Չարենցի համար աշխատանք է ուժերի գերագույն լարում, տքնություն եվ ջանք, որովհետեվ միայն իր ժամանակի մեջ եվ իսկական աշխաըանքով ստեղծված կյանքի Էջ՝  203 Նյութը՝  կավճապատ թուղթ, տպագիր Ստեղծման/Արտադրման վայրը՝  Երևան Ստեղծման/Արտադրման ժամանակը՝  1957 Չափս՝  26սմ x 17սմ Տպարան՝  ՀՍՍՌ կուլտ. մին. գլխ. հրատ. տպ.Երևան Պահպանման վայր՝  Հայաստանի Հանրապետություն Շիֆր՝  1266 Հիմնական հաշվառանիշ՝  ՀՖ 6084